donderdag 4 oktober 2007

Dieren dag

Dieren dag is bij ons gevierd met extra langen strand wandeling…….hondjes hadden genoten….









woensdag 3 oktober 2007

Kimmetje...

Kimmetje, ons pleeghondje mocht haar eerste oefening doen voor haar nieuw leventje in Nederland, nadat gisteren zware regenbuien waren gevallen bij ons.
Zij vond nattigheid en modder helemaal niet erg...dat goed is gezien het feit dat het in Nederland haar dagelijkse leven zal zijn….





maandag 1 oktober 2007

De droom van duizenden Spaanse honden ….

Lekker slapen, heerlijk zacht,op tijd je eten...Een wandeling elke dag. Poezen pakken als het mag. Boze dieven buiten gooien, altijd weg met vlooien. Vertroeteld worden door de baas, konijntjes vangen en soms een haas. Nooit in de kou een beentje kluiven, rollebollen en springen naar de duiven. Putten graven, liefst heel diepen hopen dat 't baasje ze niet ziet. En heel soms in 't bedje slapen, stilletjes liggen, weinig gapen. Zachtjes dromen van mijn vriendjesen alle lieve kindjes.......

Dat is de droom van duizenden Spaanse hondjes.....