donderdag 5 juni 2008

AHhhhhhh

Ja hoor !

We hebben de welpje binnen.

Dus: Hup Holland! Hup!

(niet dat ik iets om voetbal geef)

Droppels

De bos naar regen is ( vind ik ) heel mooi…

woensdag 4 juni 2008

Nat

Vanmiddag had we samen met Ricky leuke wandeling gemakt, door voor ons onbekende gebit. Het was leuk en nat!
Lotje mocht weer een keertje los, gezien het niet viel bossen waren = dus niet viel konijnentjes. Zij kwam zelf al naar maar een uurtje terug! En zo blij was die weer! Onze klein stoute teckel dametje.

Meer fotos van vandaag : http://gaatiemee.blogspot.com/2008/06/wandeling-van-46.html