maandag 6 oktober 2008

Snel donker

Dagen word korter en korter…
Mens moet uitkijken omdat voor je dat besef staan je in midden donker bos met paar honden…
Eng…
Elfje in haar element, lekker koel en nat, dat vind zijn fijn!

zondag 5 oktober 2008

Heeeeeel leuk

Voor het verplichte culturele prik (zo geen hond van mij word) had we vandaag het hondenbos ingeruild voor het Beatrix Theater in Utrecht.
Van het alle, alle, alle leukst film van alle tijden (vind ik dan), is gemaakt muzical/danc voosteling.
¨Dirty Dancing¨
En het was ,hoe anders dat ook kan, met een word: GEWELDIG!!!

zaterdag 4 oktober 2008

Dieren dag

De dieren dag had we gevierd gezamenlijk met Ricky en haar honden in de Drunense Duinen.
Het weer was niet echt ideaal, zeker niet voor foto’s te maken, maar het was droog en honden had genoten.
Viel zand, mooie herfst kleuren, heel viel honden rennen en spelen, en voor ons op de end nog heerlijke pannenkoeken!








Maar natuurlijk waren ons gedachten heel dag ook bij HUN!!!