Wie had oit gedacht dat jaar later zal Elfje nog steeds bij ons zijn…En dan weer lekeer in het zonetje. Wel dan binnen, achter de raam…
Elfje lijkt echt niet in plan te zijn om naar hemel te gaan en dan nog voor heel lang!Het is een wonder hond.
Weer beetje actief voor ACE.