zondag 8 februari 2009

Jazzmin and Maureen

In Spanje had ik een speciale collega: Maureen.
Maureen wondt in NL maar zet zich voel in voor Spaanse honden.
Zij deed mij destijds, onder andere, helpen met info teksten over honden voor op web.
Het was heel fijne samenwerking!
Nu is Maureen zelf webmaster van hondjes van Granada : http://www.granadapadul.com/
Maar boven dient doen zij ook honden opvangen. Door het jaren heen ware het hele boel van.
Momenteel is bij haar in opvang een hondje die ik zelf nog heel goed ken van Refugio (foto van mij met kleine Jazzmin is gemaakt in Refugio in 26.1.08).
Nu jaar later is hondje al in NL maar op nieuw op zoek naar nieuw huis omdat het adoptie is misluk.
Voor informatie over Jazzmin klik hier.
En Maureen, namens alle hondjes die je help: Bedank!

woensdag 4 februari 2009

Lynx

Tot mij grote verbazing las ik mailtje paar dagen geleden van Dierenrijk :
¨Gefeliciteerd! We hebben deze foto als winnende foto gekozen voor 2008!!!¨
Natuurlijk ben ik heel blij mee, ook had ik al lang vergeten, dat ik überhaupt op som wedstrijd had meegedaan ;-)

Grauw...

...maar toch een foto waard