Het is al meer als jaar geleden…
In jaruary 2008 kwam naar Spanje een Belgische TV ploeg van het programma ¨
Dieren in Nesten¨ om een reportage te maken over het werk van ACE/SHIN.
Deze reportage word pas nu uit gezonden op het Belgische TV op
EEN zaterdag 4 en 11 april!!!!

Klik
HIER om het filmpje van deze dag te bekijken. Ik deed filmen, hoe hun deeden filmen ;-)