vrijdag 2 november 2007

Puerto Real

Ik had lang nagedacht: foto’s van deze dag op deze Blog wel op zetten of niet???
Hoe triest het is en hoe viel indruk had deze dag op mij gemaakt…..
Ik wil van deze blog geen trieste pagina maken ( het honden leven hier in Spanje is triest al genoeg) ….

Hier het link met verslagje en fotoreportage van deze dag…..
http://www.ace-charity.org/du/onze-puerto-real-honden.html


¨…elk van hen wil dat ene gouden mandje, het gehuil en geroep, wetende wat ze je vragen, de ogen die je blijven volgen tot je helemaal weg bent, priemen in je rug, de pijn en het verdriet, de angst, de dood…¨

Het filmpje die grote opheft had veroorzaak rond om Puerto Real: klik HIER
Waarschuwing het bilden zijn schrokkend!

1 opmerking:

Mireille zei

Oef, wat moet dit zwaar geweest zijn voor jullie.
Die laatste foto, van net zo'n hondje als mijn Duke, ik zit de ogen uit mijn kop te janken!!!
Wie neem je mee, wie niet.
Pfffff, sterkte deze dag te verwerken, want dat zal moeilijk zijn inderdaaad.
knuffel
Mireille