maandag 9 november 2009

Het ode

Over Maureen…
Maureen ken ik al paar jaar…
Vroeger deed we samenwerken via internet voor de ACE.
En nu nog houden we viel mail contact.
Maar omdat Maureen heel ver wond ( 2,5 uur van ons) hadden we nooit elkaar ontmoet…
Pas gister was de dag..
Ik wist dat Maureen hard van goud had en dat die hard hoort allen en only bij Spaanse honden.
Zij vang regelmatig alle Spaanse herplaats hondjes voor verschilde organisaties maar voornamelijk voor Padul.
De reden van de bezoek was ook onder andere Vamy! Maureen was namelijk zo lief en doen nu Vamy opvangen.
Werkelijk was het een drukke boel van hondjes bij haar! 10 stuks om precies te zijn.
Wel valt het echt op de manier hoe Maureen met “haar” honden omgaan en de band tussen haar en de honden.
Echt ik was heelmal stil van…gewond prachtig…
Mijn groten bewondering voor mens die onlangs alle haar beperking zich op deze manier als vrijwilliger in zet voor asiel honden…
Het weer was zeer mistig en grauw…het was heelast bijna onmogelijk om foto’s te maken ;-)
Deze zachtaardige beauty had ons hard helemaal gestolen…
En deze “beauty” ;-) ken ik nog van uit Spanje van Refugio!
En ook Maureen hou de weblog er bij! Over haar eigen 5 honden en over haar opvang hondjes…
Heel mooi en zeker moeite waar die blijven “bijsnuffelen”!
http://www.ranjaclub.blogspot.com/

Geen opmerkingen: