Super leuk en gezellig maar net zondag was het roeten van 16 km toe viel…voor ons allemaal voormalig voor Abi en mij. Dus het zal zeker geen vierdaagse voor ons gestemd zijn!













Zondag lekker weer in een andere bos met stel kennissen en hun honden en we kwamen ook zo viel honden tegen!!!






Abi geniet van het zonetje in serum…
In onze new dogo mobile
Nesi met Lotje…lekker knust