dinsdag 8 april 2008

TERUG

Alles gaat goed….
We zijn goed aangekomen …
Alle 5 honden zijn nu bij elkaar …het is heel druk….voornamelijk Abi…die moet echt wennen..zij wil alle aandacht en is super lomp en blaferig…we hebben nog geen vaste huis en doen we logeren bij vrind van ons dus het is voor honden ook wat romlig geen vaste plekje en vaste regiem …
Lotje mag niet los omdat zij maar sporen achter konijnen en het stik hier van!!!! Konijnen en endjes ! overall…
Nesi is weer helemaal terug in haar element…rennen en rennen…
Elfje geniet onseten van alle aandacht die zij krijg van onze vrinden maar ook van mensen die we tijdens het wandeling komen …het lijk dat Elfje iedere lief vind…en haar kokje geef….die hond doet maar rennen en zelf spleen met vreemden honden…iets wat zij nooit had gedaan in die tijd dat zij bij ons is…
Ook het temperatuur is voor haar ideaal, zij heb niet meer warm en last van haar hard …
Zij lijk in eens als puppy…
Lady die vind dat allemaal nikst…viel te koud voor haar en die modder…brrrr dus zij gaat heel snel naar binnen…
Het weer is super …saterdag even geregend maar andere dagen schijn bijna altaijd zon…het is koud maar met dikke winter jas is dat geen probleem.

Zaterdag naar het aankomst waren we wandelen in bos met Paco en Storm ( alle bij van Spanje)









Zondag lekker weer in een andere bos met stel kennissen en hun honden en we kwamen ook zo viel honden tegen!!!








Abi geniet van het zonetje in serum…

In onze new dogo mobile

Nesi met Lotje…lekker knust

4 opmerkingen:

Mieneke zei

Hola,

Welkom in Holland dus. Ben blij wat van je te horen.
Fijn dat de honden het daar toch naar hun zin hebben. Hoop dat jullie snel je eigen plekje hebben, is er al kans op?
Ja, Elfje zal daar ook wel de harten stelen, mooi dat ze de reis zo goed heeft overleefd.
Heel veel succes verder en tot mailens xxx Mieneke

Gina van der Ende zei

Hoi ! Ziet er super gezellig uit met al die mooie hondjes! Ik kan het me niet meer voorstellen dat ik vroeger ook iedere dag in NL in de bossen ging wandelen met mijn 2 Doggen, LOS ! nou dat gaat hier dus amper met al die jagers en gif. Je zult wel weer genieten...het is wel stilletjes zo dus ik hoop dat weer snel achter je computer duikt! Welk E-mail adres kan ik gebruiken? Ik heb even wat dringends te versturen...
XXX

Anoniem zei

Welkom in het kikkerlandje!
Waar zijn jullie eigenlijk in Nederland?
Gezellige drukke boel bij jullie, hopen dat er snel een huisje komt waar jullie lekker kunnen settelen.
Hopelijk wordt het hier gauw lenteweer.

Groetje Saskia

Mireille zei

Lieve Adela,
Was even erg druk hier dus niet veel online geweest. Je 'laatste dagen' heb ik dus even gemist en kan je nu dus al WELKOM heten in Nederland. Jeetje, dat is snel gegaan!
Ik vroeg me al af waar het zonnetje vandaan kwam de laatste dagen, maar nu weet ik het!!!!!!!!!
Alle gekheid op een stokje, écht van harte welkom dus en ik wens jullie heel veel succes!!
(en ja hoor, jij krijgt het dus voor elkaar om een bosmuis op de foto te krijgen! GEWELDIG!!! :-D )