woensdag 2 april 2008

Laste dinsdag

Vandaag laste dag in asiel…
Het was vreeslijk viel werk dus geen tijd voor emotie afscheid gedoe…
Een maal thuis val die onmacht op mens als een muur…never ending story…
..zo viel dieren leed …gedumpte pas geboren pups…oudjes…uitgehongerd podenkos…
Via deze weg wil ik alle ex-collega’s bedanken voor hun inzet en viel succes wensen in toekomst… Ik zal het Spaanse honden nooit vergeten…













(ik had in afgelopen jaren viel kritiek gehad dat ik foto chantage doen om honden zo zielig op foto’s te zetten…het foto’s waren nooit iets meer en nooit iets minder als pure waarheid…bij deze dus) http://allaboutdogsadela.blogspot.com/2007/12/rescue-dog-photos.html

1 opmerking:

Mieneke zei

Hola Adela,

Moeilijk, dit achter te laten. Maar je komt er toch nog wel eens terug, ik weet zeker dat je de honden nooit zult vergeten en je vanuit Holland toch nog wel eens wat zult doen? Zet je deze foto`s met reactie ook op Doggynet?
Nogmaals bedankt voor alles wat je hebt gedaan.

xx Mieneke