dinsdag 8 januari 2008

7. January

Ook probeer ik elke jaar mij verjaardag geheim houden is dat deze jaar danks Carine niet gelukt en mij mail box was voel gelopen van alles soort e-carts en gelicitacies ook van mensen die ik niet ken…
In de ochtend naar Los Barios om paar honden van daar ophalen en in onze Refugio brengen.
http://www.ace-charity.org/du/onze-los-barrios-honden.html


Klaar voor vertrek Max ( de hond van Fabienne) is over bij!

Langs de weg het lever zulke moe platjes we moeste even stopen zo ik deze foto kon maken

In Refugio
(deze galgo dame was heel bank geen wonder zij was ook zelf 2 geer beschoten en had 2 gaatjes in zijkant)

Het filmpje van vandaag: klik HIER


Later middag met mij eigen hondjes grote wandeling gedaan. Die viel langer is geworden als gepland gezien onze teckels dames had besloten op jacht te gaan en we moeste op hun wachten tot het al donker is geworden.





deze foto van mij met Elfje had Tom gemaakt

Kort om geslaagde (verjaar)dag met heel viel hondjes…

2 opmerkingen:

Mieneke zei

Ha, ha dus ze zijn weer op stap geweest, wat kun je je dan opwinden hé? Als ze op jacht gaan en maar wachten en wachten! En ze dan enthousiast begroeten als ze eindelijk maar eens terugkomen, ik ken het maar al te goed.
Mooie foto`s weer. x

Mireille zei

Lieve Adela,

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!

lieve groetjes,
Mireille