zaterdag 19 januari 2008

Al weer mooie dag!

Het begin een saai blog te worden…het is hier maar mooie weer …
Ik zal binnen kort als gaan regen eens ook wat foto’s gaan maken…
Na vandaag weer lekker gewandeld met een Belgische kennis die zelf ook 3 honden heb
( 2 zwarte labradors ( ruetjes …hmmmm Elfje was onder indruk! hihi) en een baset ).
Wat gezellig…en hondjes had genoten.







Onze Lady haat foto’s. Zo zij mij met kamera zien gaan zij zich verstoppen. Gezien ik bijna altijd foto’s maak is zij dus waak verstopt...hihi
Het luk mij maar zeldzaam foto van haar maken.
Deze had ik stiekem gedaan toen zij in diepe slap was..gelukkig weit zij dat niet dus is ook niet boos op mij...Onze Lady : that is special Lady!

2 opmerkingen:

Mieneke zei

Hihi ze droomt vast over foto`s! Mooie foto`s trouwens

Marco zei

Beste Adela, ook jouw foto's zijn altijd geweldig. Waarom ben je niet fotograaf van beroep? Je hebt talent ervoor.

En het is nog zo'n lekker weer bij jullie. Lijkt al wel voorjaar. Hier in Breda is het vooral laatste dagen veel regen en harde wind. Kimmetje vindt het allemaal niet erg. Zij gaat ook in de regen gewoon mee naar buiten. lekker door de modder rennen. En met die korte pootjes wordt ze lekker nat als ze door het hoge gras loopt.