vrijdag 25 juli 2008

Zomer avond

Mij sisje is bij ons net als elke jaar haar zomer vakantie te vieren…
Zij is anders als anders omdat bij geboorten gin iets mis maar dat wil niet zegen dat zij niet leuk is! Juist daarom is zij heel leuk en grappig…ook vind ik dat soms ook beetje zielig dat zijn nooit echt niet normaal leven kan hebben….
Het zomer is weer terug van weg gewest…al 2 dagen lang…
Bij deze weer krijg ik echte Spaanse dejavu …
In avond gin we nog leuk wandeling langs Dommel maken samen met Ricky en alle honden…het was weer gezellige roddeltje van 12 honden.
Alle alle leukste was PIPI!!!!! Pipi is een ruwharige teckeltje…zij is DOCHTER van onze LADY!!!
Onze Lady had in 2004 een nestje van 6 baby teckels…het vader was broertje van onze teckel Lotje. JOPIE…
Pipi wond nu bij heel lieve mensen met ander 2 teckels ….
Ook heb ik regelmatig news over ander baby van Lady…net als MAJA, die wond dus weer gewond in Tsjechië bij mij ouders…
Het is een lange teckel Dynastie verhaal…ik zal een keer oude foto’s zoeken en log over maken…
Het was echt leuk weer Pipi te zien …
Alle honden had lekker gezwommen en gerend op zo laat zomer avond …Heerlik!







1 opmerking:

Mieneke zei

Wat een lieverd, je zus! Geniet ze een beetje in Nederland? Ik heb Tarsi dit weekend, zij gaat over 2 wkn weer nr haar oma en familie in Griekenland! Doe je zus de groetjes van mij.
Wat gaat een jaar toch snel Adela, weet nog zo dat je vorig jaar je zus bij je had.