dinsdag 26 augustus 2008

Van gedumpte puppy kunst!

Ik had paar manden geleden mee gedaan met een fotowedstrijd….
Ik had aantal foto’s verstuurd…en heb met een van 2. prijs gewonden….
Nu paar weken later had ik via die bedrijf die het wedstrijd deed organiseren mail gehad van een kunstenares die vroeg als zij mag van fotograf ( ik dus ) rechten hebben een foto gebruiken voor van schilderij te maken…
Ik had natuurlijk het toestemming gegeven….
Nu is dat foto van Kimmejte geworden…
Kimmejte is heel bijzonder honden voor mij…
Kimmetje had ik van Refugio genomen toen we nog in Spanje wonden in zomer 2007 …
Zij was toen maar week of 2 …ik zag haar in kooi te kruipen en wist dat zij geen kans heb omdat zij nog heel klein was en had ik haar mee naar huis genomen…
(hier alle mij foster hondjes, onder andere ook Kimmejte : http://adelafotos.blogspot.com/2007/09/onze-foster-pleeg-hondjes.html )
Toen zij groter was had zijn een goede huis gevonden in NL in Breda…
Haar baasje maken blog over haar… http://regenwulp.blogspot.com/
We gaan zelf binnen kort samen wandelen! Ik kan al niet wachten tot ik weer die kleine mormeltjes mag zien…het zal zeker heeeeel viel foto’s op deze blog dan naar komen ;-)

Bij deze dus het schilderij gemaakt door Jessica Blacquiere Het originele foto volgens het schilderij was gemakt :

1 opmerking:

Mieneke zei

Wat geweldig Adela, zo leuk! Gefeliciteerd! Wat fijn dat je Kimmetje binnenkort weer gaat zien.
Heb even op haar Blog gekeken, wat is ze groot geworden met dat `snorretje`hi hi! Ben benieuwd of ze je nog herkend.
Liefs Mieneke