zondag 26 april 2009

Hondenparade

Zondag was door de dieren asiel Eindhoven georganiseer ¨Honden Parade¨.
Een event om honden in zonnetje zetten in de hope, dat het word voor hun een juiste plaats gevonden.

UP TO DATE 29.4. Op het verzoek van de medewerker van de dierenasiel, had ik het stuk over de bijt accident van Duke afgehaald.
Bij deze wil ik nog zegen dat ik niemand kwallig neem dat het is gebuurt.
Vind ik maar shnui voor de vrijwilligers, die proberen hun best te doen voor de dieren en dat zo iets is gebuurt wat niemand kon voorzien...
Ook voor Duke vind ik het super zielig, hij kon ook nikst aan te doen dat hij zo gemakt werd door som mens…
Gelukkig maar is alles redelijk goed afgelopen...

De oude bulmastif Ton had mij hard gestolen…wat een lieve lobus…echt triest dat zo (oud!)dier word afgestaan…

En nog viel meeeeeeer….

http://dierenasieleindhoven.dierenbescherming.nl/
Voor nog meer foto's van deze lueke dag klik HIER

Geen opmerkingen: