zondag 16 mei 2010

Voorjaar

Omdat paar koude dagen stond de deur naar de tuin dicht…
Gister met de zonnetje ging die weer open.
Lotje vindt het heerlijk lekker luien in de tuin ook is die van ons echt geen van de mooiste.
We houden het zegen maar ‘naturel’ ;-) Onkruid heb op de end toch waak ook mooie bloemen…
Maar ook Abi vind het heerlijk gewoond lekker met haar knuffels te spelen…
Tijdje later kwam ik even kijken hoe het gaat …tot mijn grote schrik en verdriet zag ik de levenloze lijfjes van de jongen vogeltje in tuin liegen.
De daad van onze Lotje die zo aan hun eerste vliegt lessen korte end had gedaan.
Boos kan ik niet op haar zijn omdat het gewoond echte teckel is maar blij was ik zeker niet…en zeker niet naar nog lang de ouders vogeltjes in tuin te horen bezorg piepen en hun baby’s te zoeken…
Pfff…arme besjes…

Geen opmerkingen: