zaterdag 29 mei 2010

Bull zoektocht...

Hoe al trouwe volger van deze blog weten …is Milos, de hond van mijn ouders dood…
We missen hem echt enorm elke dag…
Ik vind het heel erg dat mijn ouders zo verdriet zijn en dat ik dan zo veer wond…
Ook de idee dat als ik naar huis gaan dat hij daar is niet is zo vreemd voor me…
En toch hebben mijn ouders nu al weer een plekje in hun hart om een nieuwe buldogje in nood een gouden mand te bieden…
Ik had voor hun al bijna een herplaatste Engelse Bulldog gevonden maar die was plotseling weggeven door beetje miscommunicatie en het is een grote teleurstelling voor hun maar ook voor mij….
En zo is een bulldog zoektocht via internet uitgebast…
Maar ik word niet echt vrolijk van…
Pfff…wat erg hoe veel honden ( in deze geval bulldogs) worden afgedankt via marktplaats!!!
En de texten er bij! “Met pijn van mijn hard…blabla...Bieden maar!”
Jetje…Zelf het is een buldlog die is aangeboden in ruil tegen een chiwawa!
Echt zo triest…
Maar het is ook aantal in de asiel!
En gelukkig maar zijn ook zo lieve mensen als deze die zich met volle kracht inzetten voor de bulldogs in nood!
http://onsbullenhuis.intropagina.nl/
In elke geval: we blijven zoeken… Op elke pootjes pas een baasje…
En een ding is zeker: Er komt vast wel een hond op onze pad die een prachtig mooi leven bij mijl lieve ouders gaat krijgen!
Maar het is geen bull aan wereld die Milos zal kunne herplaatsen..hij blijft voor altijd in onze hart!

Geen opmerkingen: