zaterdag 13 november 2010

Up to date!

Het was lang stil op deze weblog. Toe lang…
Maar op een of ander manier had ik niet meer de motivatie om me via deze weg te uitten.
Ook fotografie stond op redelijk lagen pitjes.
Toen ik zag ook in de archief dat op deze weblog precies 500 berichtje stonden dacht ik het is goed zo…
MAAR om zo maar deze weblog achterlaten gaat me ook toe veer. Ik had deze weblog toch bijna 3 jaar lang gekoesterd en met dat heel veel plezier.
Daarom had ik vandaag besloten die nog als beetje bijwerken…
Het regen heel wekend lang en het zijn juist die beste dagen om dat soort zaken te doen…lekker achter PC, alles bijwerken, administratrice, mails beantwoorden, backups maken…
Ik zal dan beginnen bij begin…
In de alle laste berichtje waren we op zoek naar de een leuke 2. hands buldog voor mijn ouders.
En wie zoekt die vind. Ik dan zeker!
We had via de website “Ik zoek baas” Willie gevonden in de asiel in Leeuwarden.
Naar lang correspondentie mochten we Willie ophalen. Willie is bij ons nog 6 weken gewoond voor mijn ouder hem kwamen halen.
Het is een heel lief en super gekke hond! Onlangs de opstart problemen bij mijn ouders ( Willie had molligheid om zijn draai bij hun te vinden) nu dol en dol gelukkig bij mijn ouders in Tsjechië.
Toen mijn ouders weg waren kwam weer mijn zusje zomer bij ons door te brengen.
Het begin was heel warm!!!
Zelf de babybad in de tuin was een uitkomst!
De begin van de zomer: natuurlijk de WK.
We waren allemaal zoooo in to it! Jammer, jammer, jammer van de end! Maar ook sowieso was het een leuk ervaring om te mee te maken.
Rest van de zomer was maar werken…
Heerlijk met al de honden in de bos…
Met onze eigen 5 hondjes gaat het nog steeds goed…
Lady word wel oud maar het is en blijf heel actieve super teckel.
Nesi is wel af en toe beetje gek aan te doen maar toch zal ik haar niet willen missen…
En mijn alle liefs Elfje is ook nog steeds bij ons! Ik denk niet dat zij nog ooit van plan is om te vertrekken naar de Hondenhemel…
Natuurlijk waren we ook regelmatig te vinden in de dierenparken…
Of kwamen we “wilde”dieren zo maar op straat tegen ;-)
En we krijgen ook veel bezoekjes van Revi…dat is de toekomstige honden-chips fluisteraar ;-)
Zo dat was het zo beetje….in middels zitten we weer in de herfst…deze bladen zijn door de grote herfst storm al van de bommen afgeblazen en de Heilige man Sint is weer in de land…
Tijd gaat toe snel….
En ik komt ook tijd toe kort…
Dus verlopen weer geen up to date op deze blog.
Ik doen weblog van mijn “bedrijfje” Alle Riemen los zeer regelmatig bij houden! Dus iedereen is daar van harte welkom om kijkje te nemen.
Ook heb ik Hyves en Facebook en Twitter
MAAR onlangs alles had ik nooit meer zo veel dwang gevoel om me virtuele uitten als destijds op deze weblog.
Daarom zal deze weblog nog als blijven bestaan en wie weit …misschien komt weer een up to date…

Geen opmerkingen: