woensdag 3 september 2008

Het gaat mooi boek worden!

Het komt binne kort uit 3. boek van Judy Kleinbongardt.
Haar boek ¨ Mij leven met honden ¨ (deal 1 en 2) vond ik super luek te lezen!!!
Boeken zijn voel van leuke, grappige en onroerend verhalen over haar honden…onder ander paar Spaanse.
Wat het boek ¨Alle riemen los¨voor mij zo special makt is het feit dat het ook verhalen voorkomen over Lilly!

Lilly is namelijk hondje geadopteerd door Judy via ACE/SHIN ( rescue organisatie voor ik had in Spanje 2 jaar gewerkt).
Ik kan mij nog Lilly heel goed herenen toen zij bij ons in Spaanse asiel ( Refugio) kwam en ik deed foto’s van haar voor op web.
Zij was klein en zat heel verdrietig in kooi tussen alle andere kleine hondjes. (Boven standen foto is nog van die tijd! )
Ik ben benieuwd hoe dat nu met Lilly gaat!
Voor meer informatie neem kijkje op het web van Judy:
http://www.spaansehonden.info/

Geen opmerkingen: