maandag 29 september 2008

Kort en krachtig

Donderdag
15:00 Vertrek met de bus naar Tsjechië…
Vrijdag
9:00 Aankomst bij ouderlijk huis
15:00 Vertrek met de bus naar het grote 50. verjaardag feest van mij mama
Zaterdag
4:00 In bet
19:30 Vertrek van Tsjechië terug naar NL
Zondag
13:00 Back!¨Home sweat home!¨

Het was: kort maar ZEER krachtig!
Naar zo dagen is mens werklik helemaal gebroken, amper geslapen en gekruipen zitten in volle bus dat is geen pretje…
Maar het was moeiten waard, feest bijhoren, alle mensen en huisdieren weer terug te zien…

Maja is hondjes van mij sistje, Maja is dochtertje onze eigen teckel Lady! Maja is mij grootse vent! Zij is dol op graven en achter katten rennen en van het raam te kijken...

Milos is een Amerikaanse buldog van bijna 10 jaar. Hij is hond en het schaduw van mij muter. Het is heel rustige en lieve lobus die vaste ritme houdt…
Honden zijn bof konten omdat hun een grote tuin hebben. Tuin word ook onder andere gebruik voor inkomsten te maken van het plantje en bloemen.
Het zijn daar ook volières met verschilden vogeltjes en het staan 2 vijvers in en fruitbomen..
Als ik daar loop ben ik weer kind…
Het amazone papagij Ados is van mij vader. Deze vogel woont binnen in de huis en kan praten als de besten!
En de feest zelf was ook heel leuk…
Drinken, eten, dansen en zingen. Echt Tsjechisch..
Het vont zich plaats in zuid Moravia net voor Oostenrijkse grenzen in een wijn kelder. In deze gebid komt viel wijngaarden voor.
Het is grote uur rijden van onze dorp. In beging van feest was ook gegeven soort work schop van wijn proeverij maar dan wel zonder weg te spugen ;-)

Hier nog enkele sfeer foto’s

Foto’s in groot bekijken: klik hier.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Adela,

Ik heb weer hele leuke foto`s voorbij zien gaan, echt leuk om naar te kijken.
Wat een vermoeiend reisje heb je achter de rug maar zeer de moeite waard.Je bent toch niet dronken geweest he van al die heerlijke wijn;).Is toch zonde om weer uit te spugen:)


Groetjes Saskia