zaterdag 6 september 2008

Speelgoed

Een keer in zo viel tijd gaan ik naar het kringloop winkel knuffels kopen voor honden….
Ik let op paar dingen.
1.dat het knuffel niet toe leuk is, omdat dat vind ik gewond zonder dat het honden kapot maken ook kost dat maar paar cent…
2. dat het knuffel wat losse elementen heb zo hun mee kunne goed schudden…
En zo heb ik voor paar euro volle tas van knuffels en kan we tijden voor uit…

Abi had soort inktvis, Lotje en Lady klein schilpatjes, en Nesi (dacht ik ) soort ¨Bob Marlen¨ pop…
Pas later toen Nesi met het pop in haar bek door kamer crosten, merk ik wat ik had gekocht! Het is gewond penis!!!
Och wat erg! :-)
Maar erelik : zal dat toch iemand verwachten in het speelgoed afdeling???
Deze 2 loetjes vond ik achter af toch toe leuk om die aan honden te geven …
Elfje weit helemaal niet wat spelen is, dus bij haa zijn hun save.

Geen opmerkingen: