dinsdag 10 februari 2009

Nat en natter...


Had ik gister blogeren dat het nat is om foto’s maken wist ik nog niet dat het dag komt als die van vandaag!!!
We lipten samen met Heidi van ¨Ren je rot¨ door het regen en modder heen! In de bos zijn nog steeds kappen en het lijkt als een oorlog gebied daar...
Honden vond het allemaal geweldig en zagen werkelijk niet uit!! Nat, vies en stinken…hihihi….
Was onlangs het modder gedoe heel gezellig! We kletsen zo wat af en uur is zo voorbij..
Van Heidi horen ik ook het fijt, dat het veiligste gemeenten in NL is die ene in Son en Breugel! Politie daar heb niets ander te doen, als in de honden bos te waken. Sinds het regels is: 6 honden per persoon en 3 van moet aangelijnd. Goed te weten. Als ik dus in de nacht in deze bos gaan met mij honden nog laste avond rondje maken zal ik zeker niet verkracht worden! hihi…

(ps: viel mensen zal deze ironische post niet echt begrijpen maar die ene voor wie die bedoel is zal het BEST goed snappen,he)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Whuahahahahaaaa... hihi... dat ironische is dan wel nie voor mij bedoeld.. maar ik begrijp wel wie je wel bedoeld, hihi...
Diezelfde persoon voor wie het wel bedoeld is, zal wel lachen als hij mijn blog leest en ziet dat ik weer pech heb met de bus! Maar gelukkig is daar Ellen die morgen met me meegaat. Mogen de honden een keer in die gave Chevy van hun..

Lieve groet,
Suus

Anoniem zei

Inderdaad heeeel erg duidelijk ! Je maakt mijn dag weer goed hihi. Vond het ook erg gezellig gisteren !! En waardeer het echt dat je mij en de website van Ren je Rot laat meegenieten van jou prachtige foto's !! Dikke kus, Heidi en Simba xxx