zondag 1 februari 2009

SHIN/ACE avond

Ter eerste BEDANK aan Theo en Gisela voor top avond gister!
Super leuk weer alle bekenden gezichte te zien en het alle leukst weer eens Fabienne te ontmoeten!
Ook wil ik nog mals bedanken voor het surprise-presentatie van mij foto’s…ben echt ontroerd.
Pas naar gezien alle foto’s, die deze avond waren gebruiken voor verschilde shows op do grote doek, valt mij ook zo op, hoe groot verschild is tussen het foto’s die ik jaar geleden makten en die in tegenwoordig dagelijks maak.
Die vreeslijke tritste snotjes achter de tralis en wanhopige ogen. En nu: alle lachende bekjes in de bos vol van blijdschap…jetje…wat een wereld verschild het honden leven in Spanje en het honden leven in Nederland!
En dat mij leraar van fotografie had last nog tegen mij gezegd dat bij hondenfotografie is onmogelijk het introactie en emotie vastgelegen! Na, die man had van het dus totaal geen kaas van gegeten!

Hier paar wandel foto’s van deze wekend…
Van paar HAPPY dogs dus!!!!


Tot 14.juni SHIN!
http://www.ace-charity.org/

3 opmerkingen:

Laag bij de grond zei

Adela, wat een prachtige slideshow(s) aan foto's. Heb er weer van genoten! Groetjes, Karen

Anoniem zei

Hoi Adela,

echt leuk, die presentatie! Werd je zeker wel verlegen van?
Mooie foto's van die blije viervoeters. En dat jouw leraar ongelijk heeft... dat wist je toch al zeker?? Bij honden zijn net zo goed emoties af te lezen, echt wel!!

Lieve groet,
Suus

Mieneke zei

Hoi Adela,

Och wat ontroerend al die snoetjes weer te zien, was zeker wel emotioneel toen je dat zag.
Was het gezellig daar? Om iedereen weer te zien?
Laat je nog wat horen hoe het was?
Had graag gewild maar het was zo ver voor mij, 19 april ben ik er zeker als ik vrij ben.