woensdag 11 februari 2009

Polo

Polo is ¨hoof hond¨ van de website van ¨Alle Riemen Los¨.
Polo is gered met ander 13 puppy uit een doding station. Toen hun kwamen in Refugio was heel viel regen en koud.
Ik had toen Polo toevallen uit heel het puppy hok uitgehaald om hem door mij vrienden Mariette laten fosteren. Heelast zijn paar weken later alle andere pups gestorven. Ook Polo vocht voor zijn leventje en dank Mariette, die alle hogen koste van DA had gebetalt, had hij het gered.
Werkelijk kwam ook Mariette bij ons wonen omdat haar relatie is naar 10 jaar in ¨soep¨ gelopen en zo deed we in eens Mariette maar ook Polo fosteren…
Het gin op en eraan met Polo. En ook had die al goede huis gevonden bij lieve mensen in Amsterdam, moest die nog heel lang wachten, tot die grote reis van zijn leven mocht maken.
Zelfde tijd had ik nog een puppy tegen gekomen die achtergelaten was in een doos. Kleine, dapper Nicky! Hoe klein hoe eigenwijs die was. Wat een karakter!!!…Heelast is Nicky naar 3 weken gestorven, hoe gezond zij ook lijk te zijn….
Met Polo gin het heel goed.
Hij gin waak met ons naar de paarden water geven…( die stond daar namelijk altijd zonder water!!!!)
Polo is toen naar NL gevlogen met Ricky, die destijds bij ons op vacatie was. Ricky had toen ook haar 2. Spaanse hond meegenomen Storm! Het was in April van 2007 ( we mochten van deze mannetje totaal 4 manden genieten)
Polo leeft in Amsterdam bij 2 super lieve mannen! Ik krijg nog af en toe mailjte van hun. Helast is nog steeds niet van gekomen ons ontmoeten maar het staat hoog om mij ¨verlang ontmoeting lijstje¨

1 opmerking:

Mieneke zei

Ach ja! Al die herinneringen komen weer boven als ik nr die foto`s kijk, mooie en ook verdrietige herinneringen. weet je nog wel Hope Adela,dat prachtige veulentje!

Xx Mieneke