zondag 3 mei 2009

Just Married!

Gistere mocht ik er bij zijn..
Bij de grote dag van Ann…
Ik zal maar aantal foto’s publiceren op deze blog …
Deze gasten hebben namelijk totaal geen probleem met hun privacy ;-)
Eerste de meest belangrijkste gast van bruilof was Kira.
Zij was bruid mesje en had heel belangrijken taak! Op haar strikje om haar hals waren de ringen!
De 2. bruid mesje was Tinie. Special aangekomen voor de bruiloft van uit Spanje!
Ook zij had prachtige passent halsbandje…
En natuurlijk ook Chula ( the most famouse dog van Antwerpen) was er bij!
En Dina…Chula half zusje…( allebei gered uit Spanje…)
En dan waren nog deze 2 chique dammen er bij….
De elegante en lieve weimaraner had heel druk…
Met poseren ….
Met baby’s besnuffelen…
En praatje maken met Chula over de toestanden in de honden wereld….
Het is meer als duidelijk …ik ben echt geen bruilof fotograf :-/…Zo ik hond zien voor bij lopen, ben ik heel makkelijk afgeleid ;-)
Maar kinderen fotograferen vind ik stiekem ook heeeeeeel leuk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Een stralend koppel vereeuwigd op een prachtige foto. Omringd door al wat hen dierbaar is: familie, vrienden, kennissen, mensen met een hart voor dieren... en natuurlijk honden, die konden niet ontbreken. Een schitterende dag voor dit hondsdolle liefesdespaar. Veel geluk!
Chula en Dina
En dank aan Adela voor de toffe foto's.