zondag 10 mei 2009

Mag niet!

Omdat het concert donderdag zo gaaf was…
Omdat ik toch zaterdag avond niets te doen had…
Omdat ik zo balen, dat ik geef foto’s had gemaakt die donderdag…
Zijn we zaterdag weer naar de zelfde concert gegaan…deze keer dan in Limburg ;-)
Het vol zaal zat heel concert filmen en foto’s te maken….
Best vreemd, vonden we. Net als donderdag in Tiburg …
Omdat normal zal je verwachten dat het niet mag…
Dus ook ik gin aan slag…
Bij 3de song was Marion, mij vrienden, die mee was en die ook foto’s stond te maken uit publik door securiteit uitgehaald…
Zij moest haar kamera inleveren, omdat het was verboden foto’s maken ( met professioneel apparatuur dan!?!) …
Echt stom. Ik snap dat het verboden is foto’s te maken, maar men moet wel een lijn in treken!
Maar arme Marion was helemaal niet de ene die professioneel camera bij zich had…hihi…maar omdat zij net zo blond en net zo white T-shirt aan had als ik, had hun per ongeluk haar meegenomen ;-)
Marion had buiten de zaal het ¨blondje spel¨ doorgezet ;-) en deed haar simpel cameraje voel trots aan de securiteit presenteren, inclusief het slide show van alle foto’s die zij op had staan…paarden, vrienden, hondjes…hihi….en alle foto’s van de concert had zij netje in de ¨prullenbakje¨ in gedaan…hihi….Ik denk, dat securiteit had naar deze voorstelling van Marion een aspirine nodig gehad! Hihi…
We had zo gelachen…
De mannen waren gelukkig maar niet zo slim genoeg om zich beseffen, dat het de ander blonden naast was, die juist grote kamer bij zich had…
Natuurlijk deed ik verder geen foto’s meer :-(
Volden keer dus een simpel kleine cameratje mee…dan kan ik net als alle ander mensen in public gewond blijven knippen en te doen…niet dat ik voor 3de keer naar A. C. van plan ben te gaan ;-)
Maar onlangs alle ¨lenden¨ was het toch weer leuke avond gewest en wat hadden we toch gelagen!

1 opmerking:

Gaat ie Mee zei

hihi leuk verhaal ooral an die asperine.
mooi die kleuren van de verlichting wat is die Alain toch een lekker ding he