woensdag 27 mei 2009

Pipi op zoek naar new huis!

Vanavond krijg ik ( voor mij zeer slechte en trieste nieuws) te horen dat een van ex-puppy van onze eige teckel Lady moet per spoed herplaats worden.
Aanleiding voor het is het bijt incident bij de kind. Onlangs dat zij heel leven had met kinderen had gewond, had zij lijkbaar toch onverwachtst gebijte.
Ik woud iedereen vragen om mee te denken, om een goede huis te vinden voor Pipi!
Pipi is teefje, geboren in 10/2003, zij is ruwharige teckel, van rond 6 kg, gesteriliseerd.
We zijn op zoek naar huis zonder kinderen!
Zij kan heel goed met andere honden en is super aanhankelijk aan mensen toe.
Zij kan goed allen blijven en is zindelijk.
Pipi kan los maar het duurt af en toe lang tot zij terug is van haar eigen bos avontuur. Zij is dol op water!
Zij heb echte teckel karakter.
Voor meer informatie kan uw bij mij terecht op 06 24380366 of info@alleriemenlos.nl

Lady vertelt zelf over haar nestje hier

1 opmerking:

Gina zei

Ik heb al iemand benaderd die teckel liefhebster is...wie weet. Zelf zoek ik ook een baasje voor een volbloed Labrador reu, blond, 1 jaar, alle entingen, gratis ter adoptie...
Is van een spanjaard die niet van grote honden houdt....
Dus misschien kan jij me ook helpen?

xxx