dinsdag 18 november 2008

Uit het archief

Het val op, zo viel dagen grijs en modderig! MAAR elke nadeel heb zijn voordeel! En voordeel voor mij aan deze weer is dat zij geen foto’s kan maken! Hihihi!
Zij baal van als stikker maar Ik vind dat goed zo, hoor!
Wat zijn dus nu aan doen is in haar archief rondsnuffelen. Ik zal jullie vertelen haar archief is een zooitje! Alle foto’s van alle jaren door elkaar…
Maar vandaag had zijn mijn foto’s tegen gekomen toen Ik puppy’s had! Dus had we die samen bekijken…
Hier mogen jullie paar bewonderen…

Het is al paar jaar terug…het was soort ¨ongelukje¨. Zij wist over mij zwangerschap pas toen Ik net voor bevalling kwam staan…zij dacht, dat Ik wat dikker word ..dom he…Ik en dikker?! Mij lijf is en blijf strak zo Ik maklik in de konijnen gat in kan!
Hun waren op vakantie en Ik deed logeren bij kennis die ook teckel had en ook was dat maar pup van 6 manden had Ik hem overtuigd met mij wat van het leven te genieten …en ja ..het zijn toen 6 baby teckels van gekomen.
Opzicht leuk…eerste weken dan…later werd Ik gek van hun! Brrrrr….
We komen nog paar van hun af en toe tegen…en dat is dan een feest …voornamelijk voor haar… Ik word niet warm of koud van…
Tegenwoordig zij we alle vrouwen in het huis geholpen. Zij is van mening, naar gezien alle (puppy)honden lenden in Spanje maar ook het grote aantal asiel honden in NL, dat het al genoeg honden aan wereld zijn die goed huis nodig heben en het niet nodig is meer van te maken als het niet noodzakelijk is. Dus moesten we massaal in bij DA onder de mes….
Maar het waren toch wel mooi puppy’s, he…Ja, zo moeder zo kinderen!
Hoogachtend, Lady
Ps: Wil u nog als een leuke teckel baby? Neem dan kijkje op deze blog van een teckel’s fokker die enorme liefhebber is.

Geen opmerkingen: