maandag 24 november 2008

Woef!

Ik heb nieuw tuigje! Mooi, he!
Gekregen van mij vrouwtje…
Het is merk tuigje van Dutchypuppy! Zo word ik knapper, het loop viel fijner en had we nog beetje bijdragen gedaan voor verwaarlozen hondjes….
Op het web van Dutchypuppy staat ook weer berichtje over arme Denver!!!!
Zij is nog niet terug! Geremd! Van uit mij teckeloogpunt denk ik, dat zij gewond gestolen is! Iemand zag haar lopen en had haar meegenomen en besloten te houden! Ja, dat denk ik dus…
Och, moet niet denken dat mij het zal overkomen!!!! Daroom laat ik mij niet pakken als ik zelf op pad ben door vreemden! Ik vertrouw geen vreemden! Blaffen, dat doen ik en doorlopen! Gelukkig maar ben ik geboren met een TomTom in mij teckel kopje en dardoor vind ik altijd het weg terug! Heelast heb ik geen klok en daroom weit ik niet hoe laat het is en hoe lang ik al weg ben. Vandaar, dat het soms wat ¨beetje¨ langer duurt tot ik terug komt….maar ik komt wel en daar gaat het om!
Pootje Lotje

2 opmerkingen:

Anoniem zei

O Lieve Lotje wat zie je er mooi uit.Dit tuigje heb je dubbel en dwars verdient, dat loopt toch een stuk lekkerder en dan maak je gelijk reclame voor Dutch Puppy. Ik heb net heel veel t-shirt besteld om eens flink mijn standpunt duidelijk te maken. Als jre dan in april komt logeren staan we samen sterk.
Doeg xxx

Anoniem zei

Lot hij staat op je ljf geschreven!