donderdag 6 november 2008

Appelflap!

Hallo, Hallo, Hallo!
Och wat ben ik toch blij!!! Vandaag mag ik alles vertelen, juppie!
Ik: Abi alias Appelflap!
Leven is een grote feest! Het was niet altijd zo voor mij gewest maar sinds ik bij deze roedel wond is alles, maar alles leuk!

Visual Poetry - ImageChef.com

Na ik kort dan…zo ik nog tijd over heb voor andere zaken als spelen met mijn nieuw knuffels. En niet vergenten ik moet natuurlijk non-stop mij vrouwtje in gaten houden, heeeeeeeeel belangrijk! Overal bij zijn en alles meemaken zo ik nikst mist!
Na vandaag was rustig…wat bij die lange water ( Dommel) gewandelt…
Het is nu een modder bat daar maar dat vind ik helemaal niet erg, hoor…
Hier staan we wachten tot de poortje voor ons iemand open…hehe…

En gister was feest! Met ze alle naar bos! En daar kwamen we heeeeeeeeeeel viel honden tegen! Vind ik leuk! Moet wel heel hard blaffen tegen mijn vrouwtje zo zij mij met toeval niet overslaat met koekjes, dat zal tragedie zijn en mij hondenhard zal dan werkelijk gebroken zijn! Gelukkig maar vergeet zij mij nooit! Ik blaf namelijk heeeeeeeeeeel hard! Hihi

Doei!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He Adela, wat een leuk filmpje !! Ik zou willen dat ik wat meer handigheid had met een camera...echt leuk om de honden zo te zien genieten met z'n allen ! Heidi x

Anoniem zei

Hoi Abi,met jou valt tenminste te praten, Nesi heeft geen smaak als zeg ik het zelf, ik ben toch geweldig, en dan te bedenken dat Ricky een zwak voor Nesi heeft, snap jij dat nou!? Bedank adela maar, ze heeft me beeldig in beeld gebracht, voel me al echt een filmster ;-)
Woeff, Suerte

Mieneke zei

Hoi Abi,

Je bent een wijsneus en een geweldige hond, je weet wel hoeveel geluk je hebt gekregen, wat geniet je van het leven!
Je weet hoe anders het leven kan zijn. Geniet maar banjer!