zondag 23 november 2008

Witte regen

Wat had ik vandaag meegemaakt!!!
Het is heel viel witte regen gevallen…
Ik had zo iets nog nooit in mij heel leven gezien!
En ik denk dat mij vrouwtje ook niet…nog nooit of zeker heel lang niet…
Zij werd helemaal enthousiast en gin foto’s maken. Na, dat doen zij juist nooit als het normaal regen valt.
Het was best leuk hoor. Ik gin lekker in rollen en alle honden ( allen Lady niet, natuurlijk ) waren rennen en blij van….

Witte regen val nog steeds! Al paar uur en het gaat niet weg. Het straten, tuien en alles licht nu onder grote witte dekkens…
Prachtig platje! Echt, dat had ik nog nooit gezien! Zal we morgen kunnen over die witte dekkens met auto naar de bos???

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een sneeuw hebben jullie gehad.
Hier niet hoor wat wit op de daken en bomen en dat was het.
Komt omdat wij heel dicht bij de zee wonen, is het altijd wat warmer dan elders.!3,5 kilometer van het strand.
Dus voor wij echt een beetje sneeuw krijgen ligt heel nederland al onder een sneeuwkleed

Mieneke zei

Oh elfje wat ben je mooi in de `witte regen`! Dat je dat mag meemaken wie had dat kunnen denken!
Een Elfje in de sneeuw, wat een pracht foto.

Knuf van mij!