donderdag 27 november 2008

Niet teckel proef!

Ik ging fitsen!!!
Hei, dat is lang geleden voor mij! Lastkeer in Spanje, 4 jaar gelden, langs het strand op boulevard. Maar toen was onze fits gejat!
Ik ziet dan netjes, keurig in het mandje, mij oren flapperen door het wind. Het voel zo fijn!
We kwamen in het park. Daar is sinds paar dagen speciale honden-speel-ren-tuin! Het is stuk park omhein, bankje voor mensen, afval bak…
Daar mogen we dus los. Hoplik, komen niet alle hondjes gelijk omdat dan word dat krap!
Maar goed. Effen checken. Het zien goed uit….effe renen, effe snuffelen….
Naar tijdje onderzoeken heb ik dat gezien. Dus wil ik veder in park in. Geen probleem! Ik kan zo onder het ¨geweldige¨omhein kruipen, makkie voor mij!
Boven dient ( hihihihi) is het omheind niet dicht met poortje maar gewond grote gat, dus ja, als ik dat echt niet zien zitten ben ik zo weg…
Het is duidelijk dat wie had deze hondentuin bedacht, had vast en zeker het beste bedoeling maar totaal geen verstand van honden, laat staan van teckels!
Pootje Lotje (de kampioen in het wegperen)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kun je me vertellen wat wel Lotje proef is hihi

Anoniem zei

Go Girl!
heb jij even geluk dat de gemeente niet voor teckel-proof informatie bij de eigenaar van Pipi is aan gaan kloppen, niet dat dat veel uitgemaakt had hoor. halve meter ingegraven heras hekwerk wil nog niet zeggen dat je er als teckel niet uit kunt komen maar het kost wel heel veel werk hihi

Mieneke zei

Hi hi Lotje, heb je de kans weer waargenomen? Een speeltuin is ook veel te klein voor je natuurlijk.Heb je het vrouwtje weer een uurtje laten wachten?
Duurde het lang voor je uitgespeeld was, slimme hond?
Weet je, stiekum vind ik je zo vreselijk leuk!!
Knuf van mij.