dinsdag 4 november 2008

Time for change!

Na meer als een jaar blogeren is tijd aangebroken om het verandering in te brengen…
Wat als ¨proefje¨ voor mij is begon is nu in een van mij nieuw hobby geworden…
Iets meer als jaar geleden kwam ik op internet tegen google-blog, in rechter hoek stond ¨Blog maken¨. Even op klikken en voor ik dat wist had ik blog!
Paar foto’s op te zetten, wat van internet afgeplukte gedichtjes…geen precieze bedoeling of doel…wel handig..zo hoef ik niet alle vrienden en kennissen mailtjes sturen, toen nog van Spanje…
Bovendien kan ik oefenen in te schrijven in NL…Schrijven en praten zijn twee totaal verschilleden zaken. En gezien ik ook zwaar dyslectisch en disgrafisch ben, had ik nog nooit iets spelloos in heel mij leven op te schrijven, zelf niet in mij moeder taal…een letter meer of minder…och, dat zien ik gewon niet…maar ik blijf oefenen…
Nu bij terug lezen van het posts is te zien dat deze blog is op een of ander manier spontal verandert in de dagboek van onze hondjes…
Daroom had ik besloten deze blog aan HUN overdragen…
Vanaf nu mogen ook zijn hun kant van verhalen opschrijven, zo hoe hun digen zien en beleven
Om en om…net die ene die tijd en zien in heb…
Ik hou mij recht toch nog als af en toe zelf iets te posten… en ik help natuurlijk wel met wat foto’s ;-)

Geen opmerkingen: