zondag 16 november 2008

Lucky day!

Saaie grijze weekend…
Maar niet voor mij!
Tenzij Nesi gaan met vrouwtje fitsen naar de park en rest van roedel met de baas op TV kijken, ik mocht achter onze huis op het veld waar binnen kort word gebouwd lekker los!
Och wat gaat toch tijd snel als hond doen wat hij liefs doen,he…
In eens was donker en ik krijg vreeslijke honger en was ook wat moe…dus had ik besloten terug naar huis te keren…
Een keer blaffen voor de deur en de deur gaat open…ik was warme welkom, mij bakje met eten stond al klaar….
Wat zal ik toch lekeer gaan dromen vannacht over zo geslaagde ¨de rond snuffelen midag¨!
Pootje Lotje

1 opmerking:

Mieneke zei

Hi hi Lotje, je hebt dus wel genoten en het vrouwtje en baasje dan? Of konden ze zien vanuit het huis wat je aan het doen was?
Fijn Lotje dat je zoveel vrijheid krijgt (en neemt), wat zul je weer veel te dromen hebben!
Dag kleine zwerver! Knuf voor allemaal.