maandag 17 november 2008

What a Wonderful Life

Vandaag had we lekker gelopen langs die lange water (Dommel), daar vind ik dat leuk…
Ik huppel als een paard. Soms als ik zien een eendje in de water komt van mij heel zware blaf, ik zelf weit niet waar vandaar die komt… zo rare stem…
Mij vrouwtje vind het prachtig! Zij zeg, dat elke duetje dog zal op zo imposante stem kunnen jaloers zijn…
Ik ben heel gelukkig, avond had ik weer lekker gekochte kip met rijs….
Tegenwoordig krijg ik weer zo jeuk overall…brrrr….we zal naar die liever DA gaan voor een spuitje…dan is het weer over, voor paar weken…
DA zal zeker verbaast zijn dat ik nog steeds ben! Hihihi…
Mij vrouwtje denk dat ¨Hun¨ boven ( in de honden hemel) had mij vergeten…en dat is zijn heel blij mee…en ik ook…het kan niet, dat daar boven nog lekkere eten zal voor mij geserveerd worden als hier en alle die lekker knuffel sessies tussen door ook nog…hmmmm heerlik!
Nog paar dagjes en dan ben ik jarig! Mij eerst verjaardag in mij leven die word werklik gevierd!!! Dan ben ik pressies een jaar bij mij mensen!
Liever knuffels, Elfje
PS: Boven op foto, een puppy die we last tegen kwamen..had zo mij eigen puppy kunne zijn! ik ben dol op lieve puppy’s!

Geen opmerkingen: