woensdag 5 november 2008

Wekend

Hoi, ik ben Nes en ik mag navertelden wat we allemaal in afgelopen weekend had gedaan…
Na zaterdag was het saai! Regen en regen…

Gelukkig maar gin we zondag wel op pad!
Ik ben namelijk gek op rennen en als ik niet dagelijks mij kilometers maakt dan voel ik mij helemaal niet happy…
Het rennen is tegenwoordig bijna overall waar we wonen verboden, iets wat ik totaal niet snap, maar mij vrouwtje rijdt met ons altijd ergens naar toe waar we dat stiekem toch doen!
Het waren ook honden van Ricky, Paco en Storm er bij! Mij alle grootse vrinden! Met hun kan ik zooooo hard rennen! Geweldig!
En ook Suerte (die hoef ik niet zo, maar vooruit maar) was bij….zij kan ook hard rennen, jetje!
Abi die is gek, altijd maar blij en dol…ik word af en toe moe van haar….altijd zo positief! Ik denk mij zelf dan ¨Get real!¨
Hier weer sjouwen met stomme stok…wel in water stok, dat is leuk maar zo maar mee sjouwen? Ik snap het niet, wat is zo leuk aan?
Toen we uit bos kwamen zagen we in weiland ( daar kan je ook leuk doorcrossen!!!) veile koeien met een paard tussen!
Koeien kwamen naar ons toen…maar toen moest we allemaal in auto gaan zitten!
Ricky en vrouwtje zijn toen bij die kooien geblijven, half uur, of zo! Foto’s van maken…jetje…wat is toch zo bijzonder aan paar koeien?
Elfje moest het goed checken! Zij komt namelijk uit Spanje en daar kennen ze geen oer Hollandse koeien.
Later gin we weer stukje rijden…maar nog niet richting thuis…we kwamen bij plek waar ik veel paarden ruik maar we moeste blijven in auto zitten.
Na ja, niet zo ramp, we waren toch al moe en bovendien moet toch iemand op de auto letten, het was al laat en bijna donker…


Na het was fijne wekend, ben al benieuwd wat we weer volgende wekend gaan doen.... Groetjes Nes

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nes dan maar he, ach hier praat ik ook tegen onze honden dus waarom dan niet tegen jou.Op de eerste foto ben je om te zoenen!
Verder wil ik je vertellen dat ik die meiden wel snap waarom ze een half uur een koe staan te fotograveren.Voor een hond is dat moeilijker te begrijpen maar ik heb wel een tip voor je Nes:

Gewoon over je heen laten gaan dat is de beste manier om het te overleven.

Groetjes Saskia

Anoniem zei

He Nes, wij vonden het ook heel gezellig hoor, wat hun met die koeien hebben is ook ons een raadsel. Knuffel van Paco en Storm. Suerte is een beetje beledigd maar die trekt wel weer bij. Woeff, Woeff

Mieneke zei

Hoi Nesi,

Geniet maar hoor! Dat kan niet anders met het vrouwtje en alle andere hondenvrienden.