woensdag 12 november 2008

Ladies days

Wat heb IK tegenwoordig koud! Brrr…ook als zonnig is…zeker in ochtend.
Vind IK vreeslijk! Liefst kom IK niet meer uit mij mand! Lekker heel dag en nacht onder dekens liegen…in mij eentje…niet gestort worden door hond of mens….af en toe checken als alles nog klop in de huis.
Vandaag kwam ze met een trui! Voor mij!! Potverdorie! …wat krijg we nu!!! Moet IK het aan?!? Laat mij met rust!
Maar goed…eenmaal buiten kwam IK achter dat het toch wel lekker is!
Hopelijk wil zij niet foto’s van mij weer maken! Zo hekelan aan!
We gin met de auto naar heiden…daar kwamen we weer tegen het ¨Slimmeriken Collie Club¨…wat zijn die honden toch aan baas gericht! Moet hun aan mij kijken! Onafhankelijk! Dat is mij leven credo! IK heb mens echt niet nodig! Ja, ok, nodig, maar allen voor bepalen dingen : eten geven, mij ergens naar bos brengen en op mij wachten tot IK klaar ben met het onderzoek naar plaatselijk konijnen populatie…Maar voor rest!? IK zoek dat zelf uit, hoor!
Het pup Colin, die oren groot, woud met mij spelen! Belachelijk! Hoe durft die!!
IK had hem zo meteen laten weten dat die geen gekken gedachten moet in hoof halen! En hij snap dat! Ja je moet met die lui gewond duidelijk zijn,he!
Na en voor rest rustig hier…
Met baasje ook wat gelopen!
Ja, hem vind ik leuk! Viel leuker als haar! Ze maak constant van alles en wat foto’s! Mij best …als ze maar mij in rust laat!
Hier van een paard…
En van de bomen…
En van de gras…
En hier van Abi…
En hier toch nog stiekem een van mij! Grrrrrr!
Ja, jullie zien dat wel, mij leven gaan hier echt niet over rozen…
Hoogachtend, Lady

PS: En ja…IK had helemaal vergeten te zegen dat bij het bezoek van een van laste konijnen gatje in heiden…is mij truitje daar gebleven!!!! Potverdorie…zo heb ik weer nikst! IK hope dat ze heel snel een nieuw trui gaan voor mij halen! En dan ene die IK niet zo maklik kwijt kan raken en wat hyper, de blauw kleur vind IK mij niet zo goed staan….

1 opmerking:

Mieneke zei

Dag Lady,

Je bent een echte dame met die Haute Couture! Past precies bij jou, zal toch wel lekker warm zijn.
Je ziet er prachtig uit!
Wees jij maar fijn jezelf, onafhankelijk en heel erg lief.
Doe je de groeten aan je fotograverende vrouwtje, ik geniet wel van haar foto`s hoor! En jij staat er ook heel mooi op.

Knuf van Mieneke voor jullie allemaal.