dinsdag 28 oktober 2008

Zonnig

Ook was vandaag al vanaf ochtend vroeg overall op nieuws op TV en radio over zware regen, hagelen en door dat ook 400 km files, was hier in Eindhoven tot 12:30 zonnetje, blauw hemel en pas later kwamen wolkjes en nog later wat regen maar ook dan was echt geen spraak van noodweer…
Vanochtend weer eens lekker gelopen in heiden.
We kwamen ook leuk mensen tegen met heel viel honden, het passie en honden liefde spetter af!
Altijd leuk iemand tegen komen die net zo gestort is als ik….dan voel ik mij weer stuk beter ( normaal).
Maar ook hebben we gezamenlijke hobby ( honden) zijn we toch bezig met totaal ander dingen.
Hun doen met hun collies behendigheid en ik probeer mij teckels uit de konijnen gat uit te graven…
Ik smeek mij teckels zwaaien met biefstuk voor hun neus en hun doen toch niks, hun collies doen voor aai salto’s van achterste naar voor…
Later even langs kringloop winkel gegaan voor wat knuffels.
Voor 5 euro hebben we volle tassen van knauw, pluk, trek en spel plezier!
Een maal thuis is GEEN knuffel meer veilig… en het is maar kwestie van paar uurtjes tot die word onttovert in honderd kleinen stukjes….

En naar zo leuke dag is toch heerlik in mand even kunne rusten…

1 opmerking:

Anoniem zei

Heeel herkenbaar, ik vind het ook altijd leuk als ik mensen tegenkom die een stuk met me oplopen.Het is zo goed voor de honden en daarom hebben we ook honden.Om ze lekker te kunnen laten genieten en niet alleen een blokje om het huizenblok te laten lopen.Het wandelingetje dat moet omdat een hond nu eenmaal zijn behoefte kwijt moet dat is niets voor mij.

Groetjes Sas