vrijdag 10 oktober 2008

Do not try this at home!

Elke ochtend heel vroeg moet ik voor mij werk door prachtige nature gebied.
Het opgang van zon is elke ochtend ( als dan zon is) adem nemen!
Elke dag op zo uniek…
Het rod, oranje, mis, oranje mis, siluet van koeien en paarden in wei…
Het doen gewond pijn aan hard om geen foto’s van kunnen maken…
Maar het gaat niet….ik kan nergens save stopen…
Vandaag had ik geprobeerd tenminste foto’s maken tijdens rijden..
Levens bevallig met 80 km/uur op drukke ochtend spits…
Maar goed…
Ik rijd nooit met alcohol of iets degelijks…allen vandaag zat ik dus achter stuur met kamer van 3 kilos…
Hihi…stel voor dat ik zal aangehouden door het programma : ¨Het blik op de weg¨…na zo iets had hun zeker nog niet meegemaakt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtge platen en de foto`s hierboven ook.
Heerlijk weer he en die luchten vind ik ook zo adembenemend.Mooi jaargetijde.
Weet je, ik heb nu al pret als ik bedenk dat ik naar blik op de weg zit te kijken en ik jouw daar zie met een fototoestel op je schoot.
hahaha


Groetjes Sas