maandag 13 oktober 2008

Met Aleid in Veluwe

Gister had we afgesproken met Aleid!
Aleid (http://www.spaansekanjers.blogspot.com/) is mij ex-collega van ACE/SHIN
Toen ik in Spanje werkte in asiel, zijn was (nog steeds is) bezig op Nederlandse front.
Onder ander als het pleeg gezin voor honden.
Van ¨zakelijke¨ maile is vriendschap ontstaan …
Aleid is ook in 9/2007 bij ons in Spanje op bezoek gewest om paar dagen in asiel doorbrengen.
Het waren drukken dagen, handje helpen in Refugio maar ook in Malaga en in Alora.
Aleid had toen mee 2 honden genomen naar NL en op end een van hun zelf geadopteerd ( haar hond num. 3).
Kleine podenko Sus mocht dus blijven…zelfde als Zoro en Tomy (ook allebei van Refugio).

Gister had we dus gezamenlijk wandeling gemaakt met mij 5 honden, haar 3 honden en haar 2 new opvang puppy’s die pas mandag naar NL zijn aangekomen en ook zoontje Nick was van paartijd.
Het was prachtige weer en zo was het omgeving! (Veluwe/ Rozendaalse veld/hondenloslopend gebied )
Echt dagje uit!
Het waren zo viel mensen aan wandel, allemaal met honden, ook Spaanse honden kwamen we tegen!...iets was ik altijd op new heel onroerend vind om te zien: zooooo geluk vogels…)
Het was dus super druk maar voornamelijk heel GEZELLIG!

Zoro

Tommy

Suus


2 opvang puppy’s Scooby en Spot

En nog heeeeeel viel meer…..















1 opmerking:

Anoniem zei

Wauw wat ziet het er gezellig uit daar had ik ook wel tussen willen lopen met de meiden!


Groetjes Saskia