dinsdag 7 oktober 2008

Teckel ter adopcie GRATIS

Vanochtend moest ik zijn in de buurt van bosrijken gebied dus had ik honden al vast meegenomen in auto zo ik die later daar kan uitlaten.
Naar uitstappen kwam we snel achter dat het oefening plek is voor soldaten. Zo we niet platgerijden worden door een tank had we liever snel weer in auto ingestapt.
Stuk veder was een grote pad die parallel loop met kanaal en fitspad. Auto aan kant gezet en dan gaan we weer…
Best eng zo onbekenden gebied.
Paar 100 meter was een huis/schuur waar een man wondt met viel honden en een pony.
Het rotzooi om de plaats heen was enorm en het lijk meer op Spaanse finca van campo in midden Brabant.
Honden zagen niet uit maar hij was lief tegen. Man nodig mij nog binnen te kijken maar dat doen ik toch maar liever wegeren.
We lopen door tot we bij grote weiland met maïs kwamen. Voor ik dat wist was Lady in wegduiken…en weg was die…
En het was wachten, wachten en nog mals wachten.
Lotje ( die ECHT niet los mag) deed van frustratie piepen, Abi deed rollen in modder, Elfje maar wat snuffelen en Nesi door het modder weiland die net om geplugd was reizen…
Ander half uur kwam Lady weer vrolijke aanhuppelen!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! In zo moment wil ik maar een ding:
Advertentie zetten in alle kranten en op internet
TECKEL kortharige teef, 11 jaar, ter adoptie, met spoed en GRATIS!
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!





Als men zo lang wacht dan word elke detail gezien..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik dit lees moet ik eigenlijk een beetje lachen.
Lady die de benen neemt en jij die ondertussen wortel staan te schieten.Wat een pipo de clown die Lady.Op dat moment niet leuk voor jou maar achteraf wel iets om te lachen.Het heeft in ieder geval wel mooie foto`s opgeleverd:)
Maar ik wil Lady d`r pleegmoeder wel zijn hoor, arm beest om ter adoptie aan te bieden;)

Groetjes Saskia

Anneke zei

Hola, ha ha! Lijkt Puck wel! die zou hetzelfde doen als Lady, dus Puckje mooi aan de riem. Fijn dat Lady toch terug komt, ook al moet je zolang wachten, maar ik zou in de stress schieten, niets voor mij.
we gaan na mijn vakantie weer lekker wandelen en heel veel bijkletsen!!!
Liefs,
Anneke