zaterdag 8 november 2008

Villa Hond

Och, wat was dat toch vandaag moei dag!!!
Ik weit nog steeds niet als ik al in Honden hemel ben of als het alles droom is…
Alle mensen zijn hier zo lief tegen mij en ik geniet voel op van!
Het is al bijna jaar dat mij leven zo in eens van een dag naar ander is veranderd…
Ik heb liever al alle slechte dingen vergenten die mij had overkomen …
Ik heb nu eten , viel eten! Och en dat is fijn! Ik heb nooit meer honger …
Ik slap op zachte bet…naast mij mensen…ben bijna nooit allen….heb vrienden…en maak viel gezellige dingen mee…

Net als vandaag…
Vanochtend rijd we allen ik met mij vrouwtje en dan Ricky ( die ook zoooooooo lief tegen mij is! ) en haar stres kipje Suerte ergens naar toen…
Raar, omdat normaal gaan we met alle honden ergens naar toen…
Toen kwamen we bij Villa Hond.
Het zaten daar mensen en honden…en een lieve vrouw die heel viel had vertelen …
MAAR zij was zo lief en deed mij heel viel aaien met haar warme handen, och wat was dat toch fijn…heeeeeeerlijk!
Zij deed dat ook bij ander hondjes en mensen om uitlegen hoe dat moet …Reiki heit dat of zo…het is echt zo fijn …mij mens gaat dat nu ook met mij maar ook met rest van roedel thuis doen…och fijn….
Echt ik kan dat jullie aanraden!

Toen we middag weer thuis waren zat voor ons allemaal nog in petto leuke wandeling! Och …
Het was zonnig en lekker kool…precies hoe ik dat fijnste vind.
Kort om…mensen…het was weer prachtig hondendagje…
Tot snel, poot Elfje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie foto-impressie van deze bijzondere dag...

Mieneke zei

Hola Elfje, wat ben jij een gelukkg meisje maar je bent dan ook een klein wondertje!
Heerlijk moet dat zijn geweest de reiki,ben bijna jaloers op je.
Wat zal dat leuk zijn geweest Adela, kon je na afloop ook iets merken?
Knuf voor de banjers!

Anoniem zei

Wat een mooie impressie van een speciale dag! Elfje, je bent een wondertje! Fantastisch dat je op je laatste levenspad zo'n baasje hebt getroffen!