maandag 25 februari 2008

Eendje wandeling

Het was vandaag droog dus gin we new lens testen.
Met auto naar het vijver. Het was heele lange wandeling geworden gezien onze eigenwijze teckel Lotje had ( weer ) wegelopen en pas naar 2,5 uur met glimlach terug kwam: ¨Zo vrouwtje ik ben klaar, was leuk gewest!¨
En ook Elfje was beetje stout. Zij is nu bij ons al bijna 3 manden maar nog nooit echt gezwommen. En vandaag tijden het fotoeendsessie had zo iets: ¨ Wat eenden kunne kan ik ook!¨en had als gek in water gesprongen en gezwommen en gezwommen. Ik was bank omdat haar hart niet goed is. Maar zij zwom als dat zij oefenen deed voor Olympiade. Eenden zwomen voor haar weg maar toen Elfje zicht terug keren ginnen eenden weer achter Elfje aan.
Het kwamen ook mensen eentje voeren, wat natruk mij honden helemaal leuk vonden en ook die kleine mesje vond honden voeren viel leuker als eendjes.












PS: ben zelf heel te vrede met die lens

2 opmerkingen:

Mieneke zei

Hola,

Het is maar goed dat je niet aan `t werk moest, 2,5 uur, hi hi, ze kan er wat van!
Ik ken het, wachten duurt dan soms heeeel lang.
Die Elfje, ze krijgt het voorjaar in haar kopje, hoop dat ze niet verkouden word maar wat geniet ze.
Mooie foto`s, fijn dat de lensen het zo goed bevallen.

x Mieneke

Unknown zei

Prachtige foto's Adela. Welke lens heb je eigenlijk gekocht? Ik heb een 18-200 mm en kan daar heel veel mee doen. Volgende maand ga ik een macrolens kopen. Kon dat maar in Gebraltar, vast veel goedkoper dan in Nederland. Ha, ha.