donderdag 28 februari 2008

Paar kiekjes

28.2. is feest dag in Andalucia…vraag mij niet wat een? Geen idee….het is een van veile die door heel jaar te vieren zijn. Deze jaar val dus op donderdag dus ook morgen zal viel mensen vrij zijn. In geval dat feest dag op zondag val is altijd mandag vrij! Ja je moet op dat op komen. Dat is een maal Spanje/ Andalucia ;-)

Onze trouw nacht vrind die elke avond in overloop ziet te wachten op iets lekker.

Ochtend deed hondjes genoten van het zoon op het ¨fat boys¨

Het sinasappels zijn nog op bomen of net af en alles staan weer in bloei. Het bestaan geen mooier geur aan heel wereld als geur van deze bloemen!

Typische vrije/zondag dag ontbijt hier: Churos con chocolate! Super lekker soort oliebollen deeg. Voordele bij deze ontbijt is dat mens heb genoeg calorie voor rest van het week…

Elke dag doen het kleine schilpatjes zich zonen in rivier op een steen, heelast zijn hun heel schrikachtig.


Later middag gingen weer wandel in bergen. Het daling was ok maar terug weg was heel zwaar. Dan voel men elke ¨churo¨ van het ontbijt… laste stukje gin echt niet meer dus gin Tom auto halen om ons ( mij en hondje) op te halen! Was leuk hondjes had viel gesnuffel en gezwommen. Allen het zijn nu al heel viel teken en dus zaten hun helemaal onder. Brrrr




Het is mij vandaag geluk zelf foto’s maken van Lady die graag wind door haar neus laat waaien! Zij haat kamera en alles foto’s zijn genomen in grote geheim zo zij niet boos word.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat heerlijk om te zien. Een prachtige omgeving en mooi weer. Ik ben net met Duke buiten geweest. Het is heel koud en het gaat stormen. Brrr. Leuk om even te genieten van je foto's. Ik wordt er weer warm van.
Groetjes, Janneke
hondenpage.nl

... zei

Janneke was is jou mail? ik had jou berichje achter laten bij cocntaten maar ik denk dat je die had niet gelezen
my mail is : allaboutdogs@telefonica.net