zaterdag 1 maart 2008

Naqüeles

Dat is een wijk hier in Marbella. Paar weken geleden rijd ik per ongeluk langs toen ik verdwaalt was en toen zag ik een leuk park. Vandaag gin we die park ¨testen¨. We dachten dat zal niets zijn maar niets was minder war. Het was prachtig en heel groot daar. Leuk wandel paden, viel dennen bomen, en alle bosjes waren in geel/pas bloei. Soort bos dus. We kwamen tijden heel wandeling geen mens tegen. Om de park zelf zijn gebouw mega grote chique villas.
Gek dat we nu naar 3 jaar hier te wonden pas op dat soort gebieden ontdekken. En ik altijd zuren dat ik nergens hier met honden kan gaan lopen. Het is weer lange wandeling geworden omdat Lotje is WEER wegelopen, dat doen zijn nooit op new plekje die zij nog niet ken. Zij kwam naar 2 uur helemaal blij, zonder haar halsband omdat die had zij ergs verloren. Na leuke wandel plekje dus…zeker nu in winter, in zomer zal dat nikst zijn omdat daar geen water is en honden zal daar naar 10 minuten stikte door hitte en mens denk ik ook…












Geen opmerkingen: