maandag 24 maart 2008

Thanks Wim!!!!

Onze Abiflabie logeert nu in NL bij Wim! Zij maak dat daar volgens het berichtjes goed hihihi

¨Abi heeft gezwommen in een ven maar ze was er zo weer uit!
Ze voelt zich prima thuis: kruipt op de witte bank, sprong op bed.¨
¨ja…zij lust alles…mijn ontbijt ook: geroosterd notenbrood met geitenkaas en honing gaat er goed in!¨


¨Abi lief maar jaagt op konijnen in de straat 's avonds.... Heel hard rennen!
Als ik jouw naam zeg, dan spitst zij oren.¨

25.3. ¨Vanmorgen.... eerste stappen in de sneeuw... maar dat maakt haar niet veel uit. Ze sprong of viel ook in de sloot en blafte tegen de paarden en tegen bomen. Abi snapt er niet veel van maar kwispelt heel de tijd.behalve toen ze tegen het schrikdraad liep met haar natte poten in de modder...¨

28.3. ¨zal nog een probleem worden om AbiFlap bij jou terug te krijgen...... zij weet nu precies waar ik woon, welke auto ik heb, waar de brokken liggen, welke bank het beste ligt en zij heeft vannacht voor de 1e keer in mijn slaapkamer op de bank gelegen... want ze stond voor de slaapkamerdeur te zeuren toen ik naar bed ging. In mijn auto klimt ze al voor op de stoel soms... dus tja, Abi kijkt ook erg verliefd naar mij¨


¨Abi heeft het prima naar haar zin... de zon schijnt vandaag en het leven is goed...¨

Geen opmerkingen: