woensdag 19 maart 2008

Vroeg op…


Wat als zonnige dag is begon is heelast heel triest geworden, met zwarte wolken en regen…letterlijk en figuurlijk …
Mij vrinden is hier net over van NL voor 3 dagjes, toen we vanochtend even weg rijden met auto op snelweg had we bijna klein hondje aan gerijde… remmen als gek met ogen dicht…….neeee…..
Afrit af die paar meter toevallen af was om kijken als honden zal naar ons komen maar heelast was die zooo bank. Dus had we terug in auto ingestapt, terug op snelweg, heel rustig gerijde via vlug baan..en in achter spiegel gezien hoe honden in eens op snel weg terug keer…en ….dood gerijde werd……We basten in tranen en rijde weg…dat van ons dag nikt meer word wist we duidelijk….
Uur later rijden we terug…bijna op zelfde punt lip weer ander hondje…och dat kan toch niet…heelast kon we echt niet meer stopen omdat het zo druk was…
Later middag moest ik naar Malaga…en weer een hond gezien in middel of snelweg dood gerijen en helemaal al kapot …
We steken vanavond een kasje op voor deze hondje…hun zijn vast en zeker nu in Hemel en zal nooit meer bang en achter gelaten zich voelen….

2 opmerkingen:

Mieneke zei

Vreselijk, ja ook dat is Spanje, het Spanje wat je niet zult missen.
Ongelooflijk wat daar zich afspeelt.

Mireille zei

En dan opnieuw kijk ik naar mijn hondjes en weet van Duke dat hij ook zich heeft moeten redden op straat daar, en geef ze een extra dikke knuffel. Wat ben ik blij dat ze veilig bij mij zijn!