vrijdag 14 maart 2008

Adiós

Het news is al officieel beken dus ook ik kan niet zwijgen op deze blogie…
We ( ik , Tom en onze hondjes ) gaan terug naar Nederland…
Ja shock voor vielen maar toch waar…
We had lang over nagedacht alles voordelen en nadelen op rijtje gezet en op bepalen moment moet beslissing genomen worden.
Het was leuke tijd hier in Andalucia en het voel als naar 3 jaar zomer vakantie terug naar ¨huis¨ te gaan…
We gaan viel leuk dingen missen als zon en warm en ruimten maar we krijgen hope dingen voor terug…wat we zeker NIET gaan missen is daglicht confrontatie met het vreeslijk dieren leed die hier gebeuren…
Dus … nu is tijd voor new etappen in onze leven…
3 jaar geleden kwamen we hier met 3 honden en voel van verwachting
3 jaar later gaan we terug met 5 honden en voel van new ervaring…
Mij hard zal altijd blijven bij Spaanse honden en ik zal nooit meer in mij leven gaan een hond kopen maar altijd een adopteren omdat ik nu weit dat het zo viel lieve honden aan het wereld zijn die goed huis nodig hebben en die hun meest dankbaren zijn…



Ik zal deze blog zo lang ik internet heb ( end van deze mand ) bij houden …dan naar zal ik in NL doorgaan ...