maandag 3 maart 2008

Bij dierenarts


Vandaag waren we naar dierenarts Jeny. Ik had met Jeny half jaar samen gewerkt bij een dierenkliniek. Ik had toen gestoept en zijn weren nu voor zich zelf. Zij heb nu klein praktijk op een finca van haar kennis die ook fokker is van exotische vogels. Ik zelf zien ik vogels viel liever in omgeving waar hun echt horen en niet in kooien boven dient vraag ik mij af als het überhaupt verstandig is hier in deze land iets te fokken…maar goed… hij zorg heel goed voor zijn besjes en heb ook hope honden op zijn land. Allemaal 2.hand honden van straat af gepluk…

De reden waroom we naar Jeny waren is Elfje. Het kanker gezwel is spontal geopend en het is (nu nog klein) wond die nooit meer genezen zal worden. Onze grootse vreest …Elfje is nu nog heel gelukkig maar het wond is echt grote probleem. Zij moet van af nu T´-shirt aan, het wond moet zo mogelijk schoon te blijven…
Ook wist ik van 1.dag dat Elfje zal niet lang zijn hope ik nog steeds dat zij viel meer weken
(en wie weit manden) kan geniete van alles wat zijn nooit had gekend…zij is zo lief …

Honden (en andere dieren) hebben op deze finca echt goed.






¨Ik komt ook even kijken…¨

Bananen bloem ( mooi en grot)



Deze papagei was heel kaal maar heel schattig el lief.

Ook Abi was mee..

Geitje die op oude matrats siësta houd.

Finca naast was grote manege met prachtige Andalucia paarden.

Geen opmerkingen: